فرهنگی-دانشجویی
بیانیه رئیس مرکز آران و بیدگل در محکوم کردن حمله تروریستی در شیراز محکوم کردن حمله تروریستی شیراز توسط رئیس مرکز آران و بیدگل رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل با صدور بیانیه ای حمله تروریستی در زیارت شاهچراغ را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و زائران گردید را محکوم کرد. دکتر مهدی ملایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل با صدور بیانیه ای حملات اخیر تروریست های تکفیری داعش به زیارت شاهچراغ را که منجر به شهادت جمعی از زائران و هموطنان گردید را محکوم کرد .
متن پیام به شرح زیر می باشد :



 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
فاجعه دردناک تروریستی شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از مردم مظلوم ،بی دفاع و زائر حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام ، موجب تاثر و تالم قلوب ملت شریف و شهیدپرورایران شد.
در حالیکه ایران اسلامی هر روز پله های پیشرفت و ترقی همه جانبه را می پیماید ،دشمن ذلیل و ضعیف به جنایتی دست زد تا کام شیرین امنیت وآرامش را تلخ و روحیه ناامیدی را در جامعه رواج دهد .
این نقشه شوم و جنایت بار ،در عین تلخی اما عزم واراده دوباره ای را در جامعه زنده کرد تا دنیا بداند ایران و ایرانی از آرمانهای الهی خود کوتاه نخواهد آمد و استوارتر هوشیارتر از همیشه ،مدافع میهن و حافظ خون جوانان وطن خواهد بود.
بصیرت نسل نخبه و دانشگاهیان در کنار دیگر اقشار جامعه، از آن جهت بیشتر حائز اهمیت است که دشمن می کوشد با نفوذ و شبهه افکنی در دانشجویان عزیز ،به توطئه های خباثت بار خود نائل شود.
دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل و مجامع دانشجویی و استادان این مرکز عالی علمی با محکومیت این حمله تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از مردم بی گناه در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، با خون پاک شهیدان این حادثه میثاق می بندیم که هیچگاه نخواهیم گذاشت آرمانهای مقدس انقلاب و نظام اسلامی به بوته فراموشی سپرده شود.
بی شک محاکمه عاملان و آمران این فاجعه تروریستی ،مرهمی بر آلام قلوب مصیبت زدگان و همه ایرانیان غیرتمند و درس عبرتی برای دشمنانی خواهد بود که چشم طمع به این سرزمین بزرگ دوخته اند و البته همواره ناکام بوده اند.
برای مجروحان عزیز این ضایعه غمبار آرزوی سلامتی و تندرستی و برای ارواح طیبه شهدای شاهچراغ رحمت واسعه الهی مسئلت داشته و هوشیارتر از همیشه در تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت علمی و آموزشی ایران اسلامی خواهیم کوشید.

                                                                                                                                                               دکتر مهدی ملایی
                                                                                                                                                 رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر