اخبار
بازدید رییس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان از مرکز آران و بیدگل بازدید رییس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان از مرکز آران و بیدگل در سفر رییس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان شهرستان آران و بیدگل ضمن بازدید از مرکز آران و بیدگل جلساتی با فرماندار و شهردار این شهرستان برگزار شد. « بازدید رییس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان از مرکز آران و بیدگل »

در سفر رییس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان شهرستان آران و بیدگل ضمن بازدید از مرکز آران و بیدگل جلساتی با فرماندار و شهردار این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه پیام‌ نور مرکز آران وبیدگل در سفر یک‌ روزه دکتر مختاری به این شهرستان ، رییس دانشگاه پیام‌ نور استان اصفهان با حضور در مرکز آران و بیدگل از پروژه‌های نیمه‌ تمام این مرکز بازدید و نشستی را با اعضای هیأت‌علمی برگزار نمود.
 در این بازدیدها دکتر مهدوی رییس مرکز آران و بیدگل به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌ شده طی سال‌های اخیر پرداخت.




دکتر مختاری همچنین با حضور در مجموعه ورزشی امام رضا علیه‌السلام از مرکز تازه‌تأسیس ارزیابی سلامت و تندرستی دانشگاه بازدید به عمل آورد.
در نشست اعضای هیأت‌علمی با دکتر مختاری برخی از مسائل و مشکلات  ازجمله تکمیل موظفی اعضا ،  اختصاص دروس و ... مطرح شد.




رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان همچنین با حضور در شهرداری آران و بیدگل در جلسه‌ای با حضور شهردار آران و بیدگل شرکت نمود.
 در این جلسه که با موضوع عوارض و نحوه اختصاص و پرداخت آن برگزار شده بود نحوه محاسبه عوارض شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه پرداخت آن مذاکره شد.
 در این جلسه همچنین از همکاری شهردار آران و بیدگل با دانشگاه پیام‌نور تقدیر و تشکر به عمل آمد.



در پایان سفر دکتر مختاری ، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان به ملاقات فرماندار شهرستان آران و بیدگل رفت.
 در این ملاقات دکتر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام‌نور در این شهرستان و سابقه آن خواستار توجه بیشتر به این مرکز به‌ویژه افزایش رشته‌ها در مقطع کارشناسی‌ارشد شد.
دکتر مختاری هم در این دیدار با تشکر از توجه فرماندار آران بیدگل به دانشگاه به برخی از مشکلات موجود در مرکز آران بیدگل اشاره کرد و خواستار اختصاص اعتبار در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان شد.



روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر