اخبار
حضور سرپرست دانشگاه در جلسه شورای شهر اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل بر همکاری همه جانبه با دانشگاه پیام نور به دعوت شورای اسلامی شهر آران و بیدگل ، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در جلسه علنی شورا حضور پیدا کرد. اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل بر همکاری همه جانبه با دانشگاه پیام نور

به دعوت شورای اسلامی شهر آران و بیدگل ، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در جلسه علنی شورا حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ، در ابتدای این جلسه آقای ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل ضمن تبریک انتصاب دکتر ملایی و آرزوی موفقیت برای ایشان به جایگاه دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در شهرستان اشاره کرد و خواستار ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام نور در سطح شهرستان شد .
در ادامه این جلسه دکتر مهدی ملایی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه گفت : یکی از راه های ارتقای دانشگاه و افزایش تعداد دانشجویان اخذ کد رشته هایی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد و در حال پیگیری جهت نهایی شدن این مهم هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه پیام نور افزود : اعضای هیئت علمی دانشگاه در رشته های مرتبط با شهرداری و مدیریت شهری آمادگی دارند تا در پروژه ها و طرح های مطالعاتی با شورای شهر و شهرداری همکاری نمایند.
دکتر ملایی گفت : مرکز آموزش های آزاد دانشگاه می تواند در برگزاری دوره های مختلف برای پرسنل شهرداری و خانواده های ایشان با شهرداری همکاری نماید.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در پایان به برخی از مشکلات دانشگاه اشاره کرد و خواستار همکاری شورای شهر و شهرداری در این زمینه ها شد.
در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در زمینه دانشگاه پیام نور و ارتقای سطح آن در شهرستان بیان نمودند.
در پایان جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل بر همکاری و حمایت همه جانبه از دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل تاکید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر